Op vakantie

Mijn Meesteres wil met mij een week op vakantie ,moest alles voor mijn Meesteres regelen .Moest woensdagavond bij mijn Meesteres komen ,slaaf zei Zij wil dat je naar het reisbureau gaat of achter je pc op internet kijkt en een reis boekt voor ons twee naar Griekenland ,wil in een hotel met zwembad .Ik kan weg of de eerste week in augustus of de tweede in september ,zorg dat je dan vrij bent ,ja Meesteres dat moet lukken .Je kunt nu gaan slaaf ,wil morgen of overmorgen horen waar we heen gaan en wanneer . Teleur gesteld ging ik weer naar huis ,had zo nog gehoopt op een spel .Maar was toch ook heel gelukkig ,een hele week met mijn Meesteres alleen dat was nog nooit gebeurd .Thuis gekomen snel achter de pc op zoek naar de vakantie waarvan ik hoopte dat Zij die goed zou vinden .Eerst gekeken bij de aanbiedingen, maar daar kon ik niets vinden ,verder zoeken ,kijken en vergelijken .Na een uur zoeken had ik er 3 gevonden ,die ik goed genoeg vond voor mijn Meesteres .Maar nu moest ik zelf beslissen of zou ik het aan Haar moeten vragen ,besloot het hier bij te laten en naar bed te gaan ,morgen zou ik de beslissing nemen . Volgende dag de 3 weer nagekeken of ze wel geschikt waren ,ten slotte viel mijn keus op 8 dagen kos , snel maar geboekt en Haar een smsje gestuurd. Al snel kreeg ik er een terug ,oke slaaf stond er .

Morgen is de dag

Morgen is het zaterdag ga naar mijn Meesteres om de koffers in te pakken ,heb zelf alles gereed ,klaar om te vertrekken .Een koffer staat al klaar ,denk dat dat die is met het speelgoed ,driftig loopt Zij door het huis ,weet niet wat Zij wil mee nemen .Overal liggen kleren laat haar maar gaan ,want als ik wat zeg heb ik het weer gedaan .Ga voor Haar lekker een senseo klaar maken en breng het Haar,dankbaar kijkt Zij me aan en zegt dat had ik nu net nodig .Na de koffie begint ze stapeltjes neer te leggen met kleren die mee moeten. Vertwijfeld kijk ik Haar aan en zegt dat gaat nooit in een koffer Meesteres ,lachend antwoord Zij dan moet jij maar wat minder mee nemen .Ja dat had ik kunnen verwachten ,nadat ik zoveel mogelijk in een koffer had gedaan ,deed ik de rest in een weekendtas om later mee naar huis te nemen .Met een kus op mijn voorhoofd neemt Zij afscheid van ,tot morgen zorg dat je je niet verslaapt .Om 0730 staat de taxi voor de deur ,gooi mijn koffers in de kofferbak en ga op weg om mijn Meesteres op te halen ,ben ruim op tijd want we vertrekken om 1100 uur .Aangekomen haal ik Haar koffer op en laat Haar achterin instappen ,zelf neem ik plaats naast de chauffeur .Alles verliep erg soepel en om 1045 is alles ingestapt en na een vlucht van 3 uur 30 minuten ,werd de landing in gezet , ik ging nadat we waren uitgestapt onze koffers ophalen ,toen door de paspoortcontrole en op zoek naar de hostes die ons zou begeleiden naar het hotel .Om 1615 uur waren we in het hotel waar ik ons incheckte en de bagage naar onze kamer bracht .We zaten op de vierde verdieping met een prachtig uitzicht op het zwembad .Slaaf zei mij Meesteres ga jij maar alles uitpakken ,maar eerst jezelf ,wil dat je deze dagen je collar die ik je gegeven heb altijd om heb ,ik ga nu wat drinken in de bar ,als je klaar bent wacht je in de gepaste houding tot ik terug bent .Snel kleden ik me uit en deed mij collar om ,mijn Meesteres verliet de kamer ,waarna ik de koffers uitpakte ,snel een douche genomen en naar het toilet gegaan .Nam plaats op mijn knieŽn en mij handen in mij nek ,er resten mij niets anders dan op de terugkomst van mijn Meesteres te wachten Na een lang uur ging de kamerdeur open en kwam mijn Meesteres binnen ,goedkeurend liep Zij om mij heen ,ging met haar handen over mijn schouders en borst trok hard aan mijn tepels ,maar er kwam niets over me lippen ,dat had ik wel geleerd , in de tijd dat Zij mijn Meesteres was .Zij liep naar de koffer die ik niet had uitgepakt ,die met het speelgoed en haalde daar wat klemmen uit die Zij op mijn tepels en zak plaatsten , ook duwde ze een butplug in mijn kont .Schenk een glas wijn in voor je Meesteres slaaf zei Zij en snel liep ik naar de minibar en schonk een glas witte wijn in voor mijn Meesteres Ik wil dat jouw matras op de grond legt slaaf en dan het bed rechtop tegen de muur plaatst ,snel voerde ik haar bevel uit hopende dat Zij in dit goede humeur zou blijven. Ga in het bed staan met je gezicht tegen de muur slaaf en al gauw stond ik vastgesnoerd en was ze mee overal aan het strelen .Stoute geile slaaf had ik je toestemming gegeven om een erectie te krijgen en hard kneep Zij in mijn ballen en speelde met de klemmen op mijn zak. Verbeet de pijn en mompelde nee Meesteres . Ze haalde de klemmen van mijn tepels en zak en zei voor straf laat ik je hier staan terwijl ik ga eten ,kan je nadenken over je fouten,weg was Zij .Daar stond ik begon toch wel honger te krijgen ,maar er zat niets anders op dan te wachten op mijn Meesteres haar terugkomst .Kon net de klok zien en om 2000 uur kwam mijn Meesteres terug ,zo is mijn slaafje niet meer geil en maakte me los Zij had twee broodjes meegenomen voor mij ,die ik snel opat. Ik wil dat je me voeten masseert slaaf ,snel kweet ik van mijn taken masseerde ik haar voeten en tenen